SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przeszkody na rynku mobilnej reklamy

Prawie 77 milionów mobilnych subskrybentów z USA przypomina sobie,że widziało reklamę na ekranie swojego telefonu.

W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba ta jest aż o 81 procentwyższa - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nanajnowsze badanie firmy Nielsen Mobile.

Co prawda sygnalizuje to poprawiającą się sytuację na rynkumobilnej reklamy, ale badanie pokazuje też, ze wzrost jest tutajniższy niż w przypadku korzystania z mobilnych mediów. Przykładowowiększość respondentów ze wspomnianej grupy (63 procent) widzimobilne reklamy tylko raz w miesiącu lub nawet rzadziej.

Z badania Nielsen Mobile wynika również, że wśród amerykańskichsubskrybentów czołowymi kategoriami mobilnych danych są wiadomościSMS (korzysta z nich 53 procent respondentów), a następniewiadomości MMS (26 procent), gry (21 procent), pobieranie dzwonków(19 procent) oraz mobilny internet (17 procent).


źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Przeszkody na rynku mobilnej reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl