SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym resortu rodziny

Cztery agencje złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej dotyczącym zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Euvic Media i Sigma Bis, agencja należąca do Orlenu i PZU. 

Przetarg resortu rodziny dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej wraz z przeniesieniem na portale internetowe danego tytułu na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnych resortu rodziny.

Odpowiedziały na niego 4 agencje: Sigma Bis (złożyła ofertę z ceną 1,11 mln zł), Euvic Media (1,18 mln zł), Pro Polska (2,45 mln zł) i agencja reklamowa dsk (1,3 mln zł).

Zwycięska agencja będzie pracować dla Ministerstwa Rodziny do połowy grudnia br., a budżet zaplanowanych działań wynosi 984 tys. zł. 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym resortu rodziny

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV TV UB
Bardzo mi się podoba, że Sigma Bis ma takie intuicje, że trafia w najniższe ceny. Kto tam rządzi, to chyba jakiś polski Elon Musk?
odpowiedź
User
Swoj Chlopczyc
Niech wygra najlepszy!
odpowiedź