Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie

Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg reklamowy marki Lay’s (należy do PepsiCo).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie

VMLY&R - jako agencja prowadząca - zunifikuje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków.

Wygrany kontrakt, poza kampanią repozycjonującą markę, zakłada pracę nad taktycznymi, regionalnymi projektami: od ATL-u przez digital i commerce, po produkcję social media toolkitów.

- Sam udział w tym przetargu i zaproszenie do rywalizacji w gronie największych sieciowych agencji w Europie były przywilejem. Zwycięstwo jest jednym z najważniejszych kroków milowych w historii naszej agencji - komentuje Dawid Szczepaniak, chief creative officer, partner w VMLY&R Poland.

Polski oddział VMLY&R przygotował ostatnio regionalną kampanię Lay's  „Movies taste better with Lay’s". Zasięgiem obejmuje 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej