SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Przygodożercy' Knorra w sieci i w realu

"Przygodożercy" Knorr Nudle to multimedialna zabawa odbywająca sięzarówno w internecie, jak i w czasie rzeczywistym. Kampaniaprowadzona jest w najważniejszym okresie przedwakacyjnym.

Na stronie www.knorrnudle.pl zainteresowanimogą założyć swój profil i zgłosić chęć wcielenia się w jedną lubdwie z sześciu proponowanych postaci. Następnie, rozbudowując swojeprofile, rozpoczynają rywalizację o udział w castingu do reklamymarki Nudle Knorr.

- "Przygodożercy" mają na celu budowanie świadomości marki KnorrNudle w młodej, miejskiej grupie docelowej - mówi Karol Piekutowskiz Unilever Polska, odpowiedzialny za kategorię zup błyskawicznych.- Okres przedwakacyjny i miesiące letnie to szczególnie ważny czasdla całej kategorii. Spójna kampania będzie towarzyszyłakonsumentom aż do końca sierpnia. Chcemy, by zupy Knorr Nudleznalazły się w każdym plecaku turystycznym i worku żeglarskim -dodaje.

pyyy

Zintegrowana promocja akcji prowadzona jest w internecie,telewizji i radiu. Komunikacja w internecie oparta jest na szerokozasięgowej kampanii realizowanej na największych polskichportalach, serwisach młodzieżowych oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.W telewizji jest 15 sekundowy spot nawiązujący do prowadzonej wostatnim czasie kampanii teaserowej. Emisje odbywają się na anteniestacji MTV, Viva Polska, VH1, TV4 oraz 4FunTV.

Serwis konkursowy, projekty graficzne, wszystkie kreacje dokampanii (internet, TV & radio) powstały w agencji HintIntermedia.

Za zakup i planowanie mediów do "Przygodożerców" odpowiedzialnyjest dom mediowy PHD. Za komunikację z mediami agencja PRFeedback/Hill&Knowlton. Kontent mobilny dostarczył MLife MobileSolutions.

Dołącz do dyskusji: 'Przygodożercy' Knorra w sieci i w realu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl