SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych

W lipcu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”. Na drugim miejscu znalazła się “Tina”, a trzecia była debiutująca w tym segmencie “Pani Domu”.

“Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu br. wyniosło 601 198 egz. i było o 13 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 454 262 egz. po spadku o 10 proc.

Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 396 448 egz. Rok wcześniej magazyn ten był wydawany co tydzień i miał sprzedaż na poziomie 301 706 egz., co oznacza wzrost o 31 proc. 

ZKDPlipiec
Wirtualnemedia.pl20102009
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka601 198531 913
Tina454 262506 950
Pani Domu396 448301 706*


W lipcu br. w porównaniu do czerwca swoją sprzedaż aż o 26 proc. podniosła „Przyjaciółka”, natomiast wynik „Tiny” się obniżył (o 1 proc.).

ZKDP2010
Wirtualnemedia.pllipiecczerwiec
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka601 198477 721
Tina454 262457 300
Pani Domu396 448292 346*

*- dane dotyczą tygodnik

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl