SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry

W styczniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który zanotował największy wzrost.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.

Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansował odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W styczniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 321 505 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 321,83 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek w rankingu zanotowała będąca na czwartym miejscu „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie zmniejszyła się o 23,98 proc. do poziomu 245 883 egz.

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20132012
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka460650539123
Tina434993529405
Naj32150576217*
Pani Domu245883323424


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Naj” - było to aż 43,72 proc.

Wirtualnemedia.plmiesiąc
ZKDPstyczeń 2013grudzień 2012
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka460650394385
Tina434993334560
Naj321505223704
Pani Domu245883192819

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl