SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach

W trzech pierwszych kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 217 951 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 16,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,79 proc. do 177 660 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 96 420 egz., po spadku o 24,90 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 91 467 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 30,57 proc.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

287 864

217 951

217 951

354 523

262 310

262 310

Tina

279 758

177 675

177 660

327 688

216 105

216 105

Naj

169 437

96 436

96 420

218 153

128 383

128 383

Pani Domu

135 157

91 558

91 467

199 247

131 834

131 743

We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,80 proc. do poziomu 206 982 egz.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (154 351 egz.; w dół o 16,78 proc.), a trzecie - „Naj” (90 511 egz., spadek o 11,48 proc.).

Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 24,79 proc. do 74 070 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

269 430

206 982

206 982

317 873

232 037

232 037

Tina

252 972

154 501

154 351

291 636

185 466

185 466

Naj

154 955

90 661

90 511

179 942

102 254

102 254

Pani Domu

117 675

74 161

74 070

158 040

98 578

98 487

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Ja pamiętam jak Przyjaciółka to było porządne pismo, ale od lat to jest kolorowy szajs, który wśród reszty szajsu nie wyróżnia się zupełnie niczym. Ani zawartością ani ceną, ani layoutem nawet.
9 8
odpowiedź
User
j
Wszystkie te tytuły są o tym samym i tak samo wyglądają. Weźcie do ręki starą Przyjaciółkę z PRL. To co jest teraz wydawane to po dwudziestominutowym przekartkowaniu można bez cienia żalu wyrzucić do kubła na makulaturę.
10 8
odpowiedź