SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu

W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 220 919 egz. i w porównaniu do I półrocza 2015 roku zmalała o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,87 proc. do 187 968 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 100 804 egz., po spadku o 22,25 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 98 679 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 28,30 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

290 660

220 919

220 919

367 164

272 244

272 244

-18,85%

Tina

290 424

187 968

187 968

336 844

215 724

215 724

-12,87%

Naj

174 637

100 804

100 804

222 557

129 646

129 646

-22,25%

Pani Domu

144 039

98 770

98 679

208 803

137 720

137 629

-28,30%


W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 18,57 proc. do poziomu 195 545 egz.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (164 622 egz.; w dół o 6,40 proc.), a trzecie - „Naj” (95 281 egz., spadek o 12,73 proc.).

Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 28,70 proc. do 76 604 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

266 240

195 545

195 545

325 368

240 133

240 133

-18,57%

Tina

262 454

164 622

164 622

294 797

175 881

175 881

-6,40%

Naj

157 933

95 281

95 281

186 967

109 181

109 181

-12,73%

Pani Domu

120 020

76 695

76 604

169 220

107 529

107 438

-28,70%

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl