SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 238 954 egz. i w porównaniu do maja 2014 roku zmalała o 20,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,27 proc. do 179 979 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 112 417 egz., po spadku o 26,85 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 650 egz., po spadku w skali roku o 17,77 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

341 898

238 954

238 954

403 373

300 934

300 934

Tina

304 926

179 979

179 979

324 953

220 207

220 207

Pani Domu

181 046

112 508

112 417

237 650

153 780

153 689

Naj

199 294

109 650

109 650

194 966

133 344

133 344

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 6,79 proc.

Minimalny wzrost, wynoszący 0,14 proc., odnotował tylko „Naj”.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

341 898

238 954

238 954

355 500

254 321

254 321

Tina

304 926

179 979

179 979

326 613

193 097

193 097

Pani Domu

181 046

112 508

112 417

193 020

117 526

117 435

Naj

199 294

109 650

109 650

213 544

109 501

109 501

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl