SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera

'Tina' straciła pozycję lidera wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Imponujący wzrost "Pani Domu".

 Tylko "Tina" w styczniu 2006 roku zmniejszyła sprzedaż w porównaniu z rokiem 2005 - wynika z danych ZKDP.
 
Najlepiej sprzedawała się ”Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse), której średnia sprzedaż w styczniu 2006 roku wyniosła 514 584 egz. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.
 

styczeń

2006 2005

średni nakład rozpowszechnianie płatne średni nakład rozpowszechnianie płatne
Przyjaciółka 704043 514584 588341 423826
Tina 657007 468563 749449 500424
Pani Domu 703745 415667 453917 220643
Naj 562689 310388 519644 233647

wyniki za grudzień 2005 i cały 2005 rok

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl