"Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera

'Tina' straciła pozycję lidera wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Imponujący wzrost "Pani Domu".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Tylko "Tina" w styczniu 2006 roku zmniejszyła sprzedaż w porównaniu z rokiem 2005 - wynika z danych ZKDP. Najlepiej sprzedawała się ”Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse), której średnia sprzedaż w styczniu 2006 roku wyniosła 514 584 egz. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.  styczeń20062005średni nakład rozpowszechnianie płatneśredni nakładrozpowszechnianie płatnePrzyjaciółka704043514584588341423826Tina657007468563749449500424Pani Domu703745415667453917220643Naj562689310388519644233647

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu