SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółki” straciły 210 tys. widzów, Polsat zarobił 19 mln zł z reklam

Szósty sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do czwartej serii nadawanej jesienią ub.r. produkcja straciła 210 tys. widzów, a Polsat w czasie jej emisji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,02 mln zł. Stacja nakręci siódmą serię produkcji.

fot. Polsat Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że szóstą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br.) oglądało średnio 2,02 mln widzów. Przełożyło się to na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 29 października. Obejrzało go 2,17 mln widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-10-2015

21:06:26

2 171 723

14,35%

24-09-2015

21:07:10

2 110 029

14,44%

05-11-2015

21:07:48

2 087 341

13,47%

Dla porównania, czwartą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 2,23 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 14,83 proc. oraz 14,70 proc. udziału (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 20,18 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Kuchenne rewolucje” i początek filmów fabularnych; 13,75 proc.), a na czwartym - TVP2 („Paranienormalni Tonight”, mecze piłki nożnej i filmy fabularne; 7,55 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był trzeci, ale pierwsze miejsce należało tutaj do TVN, a drugie - do Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 059 459

20,18%

11,99%

TVN

2 085 020

13,75%

19,07%

Polsat - Przyjaciółki 6

2 020 881

13,33%

12,67%

TVP2

1 144 054

7,55%

8,42%

Wpływy z reklam wokół obecnego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 19,02 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji siódmej edycji serialu. Emitowana będzie ona wiosną 2016 roku.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” straciły 210 tys. widzów, Polsat zarobił 19 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Jeszcze jeden, maks dwa sezony. Widać tendencję spadkową.
15 9
odpowiedź
User
gout kill
Staszek... ale ty się na tym znasz! W takim razie trzeba szybko przekazać aktorom żeby się już za nową robotą rozglądali. Powiedz tylko jeszcze... jeden czy dwa? bo cały w nerwach jestem.
14 10
odpowiedź
User
Staszek
gout kill
Oglądalność jest na trendzie spadkowym. Już teraz jest poniżej średniej stacji. Więc jeśli kolejny sezon również zanotuje spadek to będzie to końcówka serialu.
14 8
odpowiedź
User
Janek
Oglalność oglądalnością, ale mi się ten serial bardzo podoba. Jedna z lepszych rzeczy w ostatnich latach w produkcjach Polsatu. Dobre aktorki, ciekawy scenariusz, niech to dalej leci.
15 10
odpowiedź
User
XYZ
Wątki robią się pogmatwane, widać że zaczyna brakować pomysłów
14 10
odpowiedź