SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta

Pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" rusza kampania reklamowa centrum Galeria Malta. Akcja obejmuje radio, internet i outdoor.

Rozpoczęta właśnie kampania podpoznańskiego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Malta reklamuje dostępne w nim jesienne kolekcje ubrań. Przekaz pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" stanowi kolejny etap akcji "I love Malta". Kampania jest skierowana do osób w wieku 15-45 lat mieszkających w Poznaniu i okolicach.

galeriamalta

Akcja jest prowadzona w radiu (Radio Eska i Radio Złote Przeboje), internecie (serwisy lokalne, np. Epoznań i Gazeta.pl / Co jest Grane Poznań, a także strony lifestylowe i związane z modą, m.in.: Trendz.pl i Groszki.pl) oraz na outdoorze (nośniki w Poznaniu). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 października - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media (radio i internet) oraz firma Neinver we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl