Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)

Słodycze Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) zostały wprowadzone do sprzedaży w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez polskich artystów grafików. Wspiera to kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na nowych opakowaniach Ptasiego Mleczka są ilustracje, które nawiązują kolorystyką i elementami do różnych wariantów smakowych tych pianek. Przykładowo na opakowaniu kokosowego Ptasiego Mleczka widać papugi w otoczeniu liści palm i błękitnej, rajskiej wody, Ptasiego Mleczka waniliowego - kwiaty wanilii, a wariantu karmelowego - pawie z ogonami w różnych odcieniach złota i beżu.

grafika

- Nowe opakowania Ptasiego Mleczka to wyraz przywiązania naszej marki do dobrego wzornictwa. Dzięki współpracy z artystami takimi jak Leonetto Capiello, Zofia Stryjeńska czy Karol Śliwka, E. Wedel na zawsze zapisał się w historii polskiej grafiki użytkowej. Aby kontynuować tę tradycję, do współpracy zaprosiliśmy młodych ilustratorów i jesteśmy wprost zachwyceni efektami - opisuje Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej Lotte Wedel.

Nowe opakowania zaprojektowali młodzi polscy artyści: Pola Augustynowicz, Monika Grudkowska, Joanna Pieczyńska, Magda Pilaczyńska, Martyna Wójcik, Paweł Siuchta i Przemek Sokołowski.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz media społecznościowe.

Za kreację spotu odpowiada agencja PZL. Aktywności w internecie realizuje agencja Golden Submarine. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?