SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą

Agencja PR-owa Public Dialog w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5 proc. do 3,59 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 25,3 do 75,5 tys. zł.

Koszty operacyjne Public Dialog zmalały w ub.r. o 6,9 proc. do 3,54 mln zł, głównie w efekcie spadku kosztów usług obcych z 3,17 do 2,85 mln zł.

Z kolei wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 405,3 do 476,7 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne - z 21,5 do 25,2 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 71,6 do 107 tys. zł. Na koniec ub.r. firma miała dwójkę pracowników etatowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wynik sprzedażowy agencji poszedł w górę z 21,6 tys. zł straty do 51,9 tys. zł zysku. Natomiast jej inne wyniki rentowności obciążył wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 2 do 111,9 tys. zł.

W konsekwencji strata operacyjna pogłębiła się z 20,7 do 56,6 tys. zł, a strata netto - z 25,3 do 75,5 tys. zł.

Po 50 proc. udziałów agencji mają jej prezes Paweł Bylicki i wiceprezes Karolina Borkowska-Bylicka.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

Dołącz do dyskusji: Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl