Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE

Trzy projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach w międzynarodowym konkursie Sabre Awads EMEA. Statuetki trafiły do Public Dialog, Maurent PR, Icon Strategies oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna gala Sabre Awards odbyła się w Frankfurcie. Zwycięskimi projektami z Polski okazały się:

1. Kategoria Issue Management: “To nie rury były przyczyną awarii na Czajce”- Amiblu, Public Dialog, Maurent PR

2. Kategoria Real Estate: "Polskie Miasta Przyszłości 2050”- Saint-Gobain Group, Icon Strategies

3. Kategoria Pharmaceutical RX: “Powrót z depresji”- Janssen Poland , Hill Knowlton Strategies Poland

MSL regionalną agencją roku

MSL dostała nagrodę CEE Consultancies of the Year dla najlepszej agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.  

- To nagroda dla całej społeczności MSL w regionie CEE, która codziennie tworzy silne kampanie i dba o wizerunek naszych Klientów. Dziękujemy z całego serca. To dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i ogromny zaszczyt, możliwy dzięki ciężkiej pracy lokalnych zespołów na poszczególnych rynkach i wielkiemu wsparciu jakie otrzymujemy w Grupie Publicis – powiedział Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL.

 ##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alicja-wysocka-switala-jury-ipra-golden-world-awards-2023 ##

Wyróżnienia powędrowały także do prowadzących biura w Polsce Weber Shandwick (Healthcare Consultancies of the Year),   Rud Pedersen (Public Affairs Consultancies of the Year).

Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. 

W tegorocznej edycji Sabre EMEA Awards w finale konkursu znalazło się 10 kampanii z Polski. Przygotowały je Hill+Knowlton Strategies Poland, Clue PR, MSL, Icon Strategies, MJCC, Komunikacja Plus, Public Dialog, Maurent PR, El Padre.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN