Publicis Groupe Poland wprowadza narzędzie do optymalizacji kampanii wideo

Publicis Groupe Poland, do której należą m.in. takie agencje, jak Starcom, Zenith czy Leo Burnett wprowadza ViRO - narzędzie do optymalizacji kampanii wideo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe Poland wprowadza narzędzie do optymalizacji kampanii wideo

ViRO służy do pomiaru skumulowanego zasięgu wszystkich touchpointów wideo, odpowiadając na potrzebę precyzyjnej optymalizacji kampanii przy coraz większej fragmentaryzacji kanałów komunikacji i braku jednoźródłowego standardu badawczego. Autorskie narzędzie powstało dzięki współpracy ekspertów PMX, Technology i agencji doradczo - wdrożeniowej YOTTA.

ViRO, wykorzystuje zaawansowane algorytmy do łączenia danych surowych z badań Nielsena oraz Gemiusa, jednocześnie uwzględnia rynkowe benchmarki Viewability i VTR. Dzięki temu umożliwia analizę efektywności wszystkich kanałów, optymalizację zasięgów w różnych częstotliwościach, co efekcie pomaga precyzyjnie alokować budżety na działania wideo. ViRO pozwala w czasie rzeczywistym optymalizować wiele kampanii jednocześnie, co usprawnia i przyspiesza proces planowania działań reklamowych. Dodatkowo uwzględnia specyfikę prawną poszczególnych branż, czyli na przykład ograniczenia obowiązujące w reklamie piwa czy produktów o wysokiej zawartości cukru.

- Wideo, obejmujące telewizję linearną i kanały online, jest największym segmentem rynku reklamowego w Polsce, z udziałami powyżej 53%. Na rynku tym wciąż zachodzą dynamiczne zmiany i następuje coraz większa fragmentaryzacja. Przy braku jednoźródłowego standardu badawczego, precyzyjne planowanie kampanii video było dotąd trudne i czasochłonne. ViRO radykalnie zmienia tę sytuację, wprowadzając proces planowania inwestycji w kanałach wideo na zupełnie nowy poziom. - mówi Iwona Jaśkiewicz – Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska.

ViRO jest kolejnym po One Reach i Attention Boosterze nowym narzędziem w portfolio Publicis Groupe, zwiększającym jakość i efektywność działań realizowanych dla Klientów przez ekspertów mediowych agencji Starcom, Zenith i Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej