SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry. Na czele Beata Szcześniak, odchodzi Radosław Dudek

Publicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak. Z firmy odchodzi Radosław Dudek, dotychczasowy szef agencji.

Polska jest jednym z kilkunastu rynków Publicis Media, na których agencje Blue 449 i Spark Foundry połączą siły. Jak podano w komunikacie "głównym celem integracji ma być lepsze wykorzystanie potencjału, talentów, zasobów i narzędzi, który obie agencje rozwijają, pracując dla swoich klientów".

- Kultura współpracy wynikająca z otwartości na nowe potrzeby marketerów, odważne sięganie po nowatorskie narzędzia i modele działania oraz przedsiębiorczość i ponadprzeciętna ambicja w dążeniu do realizacji celów biznesowych stawianych przez klientów to cechy, które wyróżniają ekspertów Blue 449 i Spark Foundry. Synergia tych cech w jednej globalnej marce przyniesie obecnym i przyszłym klientom Spark Foundry korzyści wynikające z maksymalizacji skali działania i jeszcze lepszego wykorzystania kompetencji i talentów połączonych zespołów - mówi Piotr Piętka, Co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

Nową dyrektor generalną Spark Foundry zostanie Beata Szcześniak, związana z grupą Publicis od 2015 roku. Do tej pory kierowała agencją Blue 449.

- Beata Szcześniak codziennie wnosi do naszej organizacji niezwykłą energię, połączoną z wiedzą na temat strategii, badań oraz analityki marketingowej i, co szczególnie cenne, potrafi łączyć zamiłowanie do twardych danych biznesowych z wizjonerstwem i kreatywnością - dodaje Piętka. - Otwartość na nowe rozwiązania i optymizm, które jej towarzyszą sprawiają, że świetnie sprawdza się we współpracy z innymi, zarządzaniu zespołem i potrafi budować mocne relacje z klientami. Jestem przekonany, że ten zestaw cech managera jest gwarancją sukcesu Spark Foundry na rynku.

Globalna marka Spark Foundry weszła na polski rynek w 2017 roku zastępując dom mediowy Mediavest.

Odchodzi Radek Dudek

Proces integracji agencji Blue 449 i Spark Foundry ma potrwać kilka tygodni. Obowiązki związane z zarządzaniem Spark Foundry zostaną przekazane Beacie Szcześniak przez Radosława Dudka, dotychczasowego dyrektora generalnego agencji, który odchodzi z Publicis Media.

Beata Szcześniak posiada 16-nastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Zanim dołączyła do Publicis Media w 2015 roku, przez osiem lat zarządzała agencją Macroscope OMD, gdzie odpowiadała również za dział badań i analiz. W swojej karierze współpracowała z klientami ze wszystkich kluczowych branż: od finansowej (Nest Bank, Vivus, Polbank, Provident, BRE Bank, DeutcheBank, PZU, Aviva) przez OTC (SANDOZ, Polpharma, Walmark), Retail (Żabka, MediaExpert, AGATA, Visionexpress), FMCG (Heineken, JBB, Frosta, Herbapol, PerfettiVanMelle, Bakoma, Nutricia, StraussCafe, Benecol), po usługi jak McDonald's czy inne kategorie, jak HP, Tikurilla, Opoczno, EasyJet, Samsonite.

Radosław Dudek jest związany z branżą reklamową od 1998 roku. Pierwsze kroki w reklamie stawiał w dziale mediów agencji DMB&B. Dwa lata później dołączył do agencji mediowej Starcom. W 2008 roku został dyrektorem ds. obsługi klienta w agencji mediowej MediaVest i wspólnie z Katarzyną Wiater odpowiadał za rozwój firmy. W styczniu 2013 r. objął stanowisko dyrektora generalnego agencji MediaVest, która od 2017 roku nosi nazwę Spark Foundry. Pracował dla największych reklamodawców w różnych kategoriach produktowych, w tym między innymi Coca-Cola Poland Services, Kraft Foods, PKN Orlen, GlaxoSmithKline, Grupa Żywiec, Getin Holding, Circle K, osiągając z nimi sukcesy biznesowe i marketingowe.

Dołącz do dyskusji: Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry. Na czele Beata Szcześniak, odchodzi Radosław Dudek

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aff
Czy rodzaj żeński od "marketera" to "marketanka"?
odpowiedź