Publicis Warsaw zajmie się obsługą marki Morliny

Animex Foods wybrał agencję Publicis Warsaw do realizacji autorskiej kampanii marki Morliny – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Publicis Warsaw zajmie się obsługą marki Morliny

Agencja Publicis Warsaw będzie odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji, konceptów kreatywnych, kreacji do kampanii 360 oraz nadzór nad produkcją. 

Nie udało nam się ustalić szczegółów dotyczących planowanej kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu