SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ziemiański, Murawski, Niedzielska-Gruca, Marek Górecki i Bednarkiewicz z awansami w Publicis Worldwide Poland

Agencja Publicis Worldwide wprowadza zmiany w kreacji. Na stanowiska associate dreative director awansują Tomasz Ziemiański i Paweł Murawski, dotychczasowi creative group heads. Nowymi creative group heads zostają Karolina Niedzielska-Gruca i Marek Górecki, a Joanna Bednarkiewicz obejmie stanowisko creative coordinator. Z agencji odchodzi Bartosz Jęglejewski.

- Awanse w kreacji to odpowiedź na wyzwania biznesowe, ale przede wszystkim wynik naszego pozycjonowania Curiosity creates growth, które inspiruje ludzi do rozwoju. Lubimy nowe trendy, innowacje, narzędzia, które pozwalają tworzyć wyjątkowe doświadczenia klientów z markami. Dzięki ciekawości i nieograniczonym możliwościom, które daje nam model Power of One oraz dostęp do wiedzy i zasobów całej Grupy Publicis, a także dzięki współpracy z największymi dyrektorami kreatywnymi na świecie, tworzymy unikalne warunki do rozwoju kreatywnych talentów menadżerskich. Nasi liderzy są wszechstronni – to błyskotliwymi kreatywni, którzy przede wszystkim rozumieją biznes klientów. Wiem, że moi menadżerowi są dobrze przygotowani do pełnienia nowych ról, a awanse są potwierdzeniem naszej długoterminowej strategii i dowodem na to, że Publicis Worldwide jest miejscem, w którym można i warto budować swoją karierę - powiedziała Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w Publicis Worldwide Poland.

Tomasz Ziemiański jako associate creative director & culture lead i Paweł Murawski - nowy associate creative director & AI lead będą wspierać Dagmarę Witek-Kuśmider w tworzeniu najwyższej jakości kreatywnej na rynku, wdrażaniu najnowszych trendów kulturowych i technologicznych.

Ziemiański jest współautorem wielu znanych kampanii dla BNP Paribas, Renault, Orange, Prudential, Nationale Nederlanden, Vectra, PGE, współautorem sukcesu fundacji K.I.D.S. i projektu „Najmłodszy Headhunter na Świecie” oraz pierwszego projektu w polskiej telewizji opartego o technologię deep fake „Kiepski case o szczepieniach”. 14 lat temu zaczynał karierę w reklamie w agencji Publicis, kontynuował  w Scholtz&Friends, aby powrócić w 2017 roku. Od 2021 roku pełnił rolę creative group heada.

Paweł Murawski jest ekspertem w dziedzinie AI, który rozwija w agencji narzędzia, procesy i produkty w oparciu o sztuczną inteligencję. Jest współautorem kampanii "Kiepski case o szczepieniach". Na początku swojej kariery był związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku przygody z reklamą pracuje w Publicis, najpierw jako art director i designer, a od 2021 jako group head. Od roku jest liderem kreatywnym Sanofi.

Karolina Niedzielska-Gruca, która objęła stanowisko creative group head jest art directorką z 13-letnim doświadczeniem, a z Publicis związana jest od 8 lat. Pracowała dla klientów z różnych branż, m.in. Orange, L’Oréal, BNP Paribas, Oreo, PZU, Unilever, Nikon, Kompania Piwowarska, Sanofi czy Nice To Fit You. 

Marek Górecki, nowy creative group head pracuje w Publicis Worldwide jako senior copywriter od 2021 roku. Związany był wcześniej z agencjami. LiquidThread, Heart & Brain, Bees & Honey, OS3/H2O. Na swoim koncie ma realizacje m.in. dla Media Markt, TVN, BRW, Wonga, Coca-Cola, Bakalland, Grupy Żywiec, Browaru Lubelskiego, Stock Spirits Group oraz Leclerc. 

Do nowych zadań Joanny Bednarkiewicz na stanowisku creative coordinator będzie należał kreatywny nadzór nad komunikacją Fundacji K.I.D.S. i koordynowanie procesów konkursowych. Ostatnio razem ze swoim zespołem stworzyła kartkę świąteczną Grupy Publicis i fundacji opartą o ideę eAI (emocjonalnej sztucznej inteligencji), koordynowała przygotowania do międzynarodowej konferencji European Pediatric Days K.I.D.S., jest też pomysłodawczynią „Kiepskiego Case’u o szczepieniach”. 

Z agencją po 7 latach współpracy rozstaje się Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative group head. Decyzja związana jest z jego nowymi wyzwaniami zawodowymi.

Konsekwencją tworzenia nowej struktury i wyzwań jest otwarcie procesów rekrutacyjnych w dziale kreacji. W najbliższym czasie do Publicis Worldwide dołączą senior copywriter, UX writer i ambitny team kreatywny: art director i copywriter. Agencja otwiera też rekrutacje na juniorów, którzy chcieliby mieć znaczący wpływ na tworzenie mocnych i kultowych marek.

 

Dołącz do dyskusji: Ziemiański, Murawski, Niedzielska-Gruca, Marek Górecki i Bednarkiewicz z awansami w Publicis Worldwide Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl