Publicysta znika z łam „Dziennika Polskiego”

Włodzimierz Jurasz zakończył współpracę z „Dziennikiem Polskim” (Polska Press Grupa), którym związany był z krótkimi przerwami przez 17 lat. - Przestałem pasować do nowej linii redakcyjnej „DP” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jurasz.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Publicysta znika z łam „Dziennika Polskiego”

Publicysta był ostatnio autorem felietonów publikowanych „DP”. Jego ostatni tekst „W ciemię bity. I to by było na tyle” ukazał się w gazecie 31 grudnia br.

- Po zmianach politycznych, jakie zaszły w kraju w roku 2023/24, i zmianach w redakcji (powołaniu we wrześniu 2024 nowego redaktora naczelnego) firma postanowiła nie przedłużać na rok 2025 mojej odnawianej co roku umowy - informuje Włodzimierz Jurasz.

Pracę etatową w „Dzienniku Polskim” rozpoczął w styczniu 2008 roku, przechodząc ze stanowiska szefa działu kultury w „Gazecie Krakowskiej”. W „DP” był zastępcą sekretarza redakcji, publicystą, reporterem oraz autorem krótkich codziennych felietonów, zamieszczanych na stronie drugiej gazety. W 2020 r. odszedł na emeryturę, ale wrócił rok później, gdy właścicielem Polska Press Grupy został państwowy Orlen.

Włodzimierz Jurasz w latach 90. był współzałożycielem dziennika „Czas Krakowski”, a gdy stał się on tygodnikiem, został w nim zastępcą redaktora naczelnego. Jest byłym współpracownikiem „Życia”, „Nowego Państwa”, „Gazety Polskiej”, kierował działem kultury w „Przekroju”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję