Publicysta znika z łam „Dziennika Polskiego”

Włodzimierz Jurasz zakończył współpracę z „Dziennikiem Polskim” (Polska Press Grupa), którym związany był z krótkimi przerwami przez 17 lat. - Przestałem pasować do nowej linii redakcyjnej „DP” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jurasz.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Publicysta znika z łam „Dziennika Polskiego”

Publicysta był ostatnio autorem felietonów publikowanych „DP”. Jego ostatni tekst „W ciemię bity. I to by było na tyle” ukazał się w gazecie 31 grudnia br.

- Po zmianach politycznych, jakie zaszły w kraju w roku 2023/24, i zmianach w redakcji (powołaniu we wrześniu 2024 nowego redaktora naczelnego) firma postanowiła nie przedłużać na rok 2025 mojej odnawianej co roku umowy - informuje Włodzimierz Jurasz.

Pracę etatową w „Dzienniku Polskim” rozpoczął w styczniu 2008 roku, przechodząc ze stanowiska szefa działu kultury w „Gazecie Krakowskiej”. W „DP” był zastępcą sekretarza redakcji, publicystą, reporterem oraz autorem krótkich codziennych felietonów, zamieszczanych na stronie drugiej gazety. W 2020 r. odszedł na emeryturę, ale wrócił rok później, gdy właścicielem Polska Press Grupy został państwowy Orlen.

Włodzimierz Jurasz w latach 90. był współzałożycielem dziennika „Czas Krakowski”, a gdy stał się on tygodnikiem, został w nim zastępcą redaktora naczelnego. Jest byłym współpracownikiem „Życia”, „Nowego Państwa”, „Gazety Polskiej”, kierował działem kultury w „Przekroju”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami