SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pułapka” w nowym paśmie straciła widzów. „Zawiesiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko”

Drugi sezon serialu „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln osób, o 1,01 mln widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Agata Kulesza w „Pułapce 2”; fot. Telewizja TVN Article

„Pułapkę 2” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,29 mln oglądających.

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pułapka” straciła 1,01 mln widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach produkcja gromadziła 2,23 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 15,77 proc., 18,94 proc. oraz 17,89 proc. udziału.

Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która osiąga 17,57 proc. udziału. Drugi jest Polsat - 10,64 proc.), a czwarta - TVP1 - 7,04 proc.

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

- W tym sezonie zawiesiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko. Zrobiliśmy serial zupełnie odbiegający od tych, jakie widzowie do tej pory znali z anteny TVN. Rosnąca z odcinka na odcinek publiczność (SHR% w grupie 16-49 - inf. red.) udowadnia, że nasza produkcja ma swoje wierne grono fanów, które nieustannie wzbogaca się o nowych. Patrząc na tendencję zwyżkową, sądzimy, że będzie jeszcze lepiej i kolejni widzowie wpadną w „Pułapkę” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Czarnecka, producentka cyklu. - Prapremierowe odcinki „Pułapki” są dostępne na playerze, gdzie również gromadzą z każdym tygodniem silniejszą widownię - dodaje Tomasz Karpiński, drugi producent.

„Pułapka” to serial obyczajowo-kryminalny, który został realizowany na podstawie scenariusza Karoliny Frankowskiej i Michała Godzica.

W drugim sezonie ponownie wystąpią aktorzy znani z pierwszej serii - m.in.: Agata Kulesza, Marianna Kowalewska, Mateusz Więcławek i Leszek Lichota. Do obsady dołączą m.in.: Anna Romantowska, Jerzy Radziwiłowicz, Jan Frycz, Eryk Lubos, Henryk Talar, Wiktoria Gorodeckaja, Katarzyna Gałązka oraz Maciej Musiał.

TVN dla fanów „Pułapki” przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie mogą wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu - komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii. Gra od 27 sierpnia dostępna jest na tvnpl, czyli na oficjalnym kanale YouTube TVN Discovery Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pułapka” w nowym paśmie straciła widzów. „Zawiesiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Straciła bo jest nudna do bólu
31 25
odpowiedź
User
Mio
Dziwne. Ten sezon jest dużo lepszy jak poprzedni. I w dodatku z taką obsadą.
30 19
odpowiedź
User
Sumik
Mnie mega wciągnął ten serial po pierwszym odcinku. Bardzo mi się podoba.
27 13
odpowiedź
User
Spike
Pułapka ewidentnie straciła widzów, ale producenci oderwani od rzeczywistości pieją z zachwytu i wróżą, że będzie tylko lepiej, a ja mogę powróżyć, że kolejnej serii nie będzie, nie z takimi udziałami.
24 11
odpowiedź
User
Ian
Przy jedynce zapowiadali, że to zamknięta historia na jeden sezon więc po co oni kręcą drugą serię, jednocześnie zmieniając emisje serialu z niedzieli na wtorek, co spowodowało utratę miliona widzów, nie lepiej było zakończyć serial na pierwszym sezonie z wynikiem ponad dwóch milionów?! Lepiej odejść w chwale niż przegranym!
24 6
odpowiedź