„Puls Biznesu” reklamowany w odświeżonej wersji

Ruszyła kampania reklamująca nową odsłonę „Puls Biznesu”. Akcję firma Bonnier Business Polska, wydawca tego dziennika, przygotowała wspólnie z agencją Testardo Gram.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania odświeżonego „Pulsu Biznesu” informuje o wprowadzonych w nim zmianach: sekcjach „Puls Firmy” i „Puls Inwestora” oraz weekendowym magazynie społeczno-biznesowym „Puls Biznesu Weekend”. W akcji prezentowany jest również nowy logotyp i szata graficzna dziennika. 

grafika

Głównym elementem kampanii jest rozkładówka „Pulsu Biznesu”, w której layout wpisują się proste grafiki symbolizujące korzyści, jakie nowe sekcje gazety dają przedsiębiorcom i ich firmom.

Akcja od 19 września jest prowadzona w prasie, radiu, internecie oraz na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, a produkcją oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajął się Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu”.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana