SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Punktuj z Ronaldinio!"

Lenovo rozpoczyna nowy konkurs 'Punktuj z Ronaldinho!'.

Klienci kupując produkty z serii Lenovo 3000 u wybranych sprzedawców, otrzymają kupony, uprawniające do udziału w konkursie „Punktuj z Ronaldinho!”. Każdy gol zdobyty podczas Mistrzostw Świata w Niemczech przez Ronaldinho, który został globalną twarzą Lenovo, zostanie nagrodzony rabatem w wysokości 10 USD.

„Wystarczy oglądać i kibicować Ronaldinho – im większy odniesie on sukces, tym wyższy rabat. Przy zakupie notebooka klient otrzymuje do wypełnienia kupon, na którym zapisuje bramki strzelone przez Ronaldinho. Po zakończeniu mistrzostw swój rabat można odebrać w punkcie zakupu. Oczywiście im wcześniej klient zakupi komputer Lenovo tym większa liczba goli strzelonych przez piłkarza jest brana pod uwagę przy zliczaniu rabatu na komputer” – powiedział Jan Sobieszczański, Dyrektor ds. Sprzedaży w Lenovo Technology Polska.

Ronaldinho, razem z klubem FC Barcelona, będzie pojawiał się w działaniach reklamowych i marketingowych firmy Lenovo, których celem jest promocja marki. Obecny „Gracz Roku” według rankingu FIFA został niedawno wybrany przez Lenovo globalnym ambasadorem marki. Stworzenie silnej, znanej na całym świecie marki, zawsze było podstawową strategią firmy Lenovo. Zaangażowanie gwiazdy piłki nożnej jako symbolu następnego etapu kampanii wizerunkowych pomoże podnieść znajomość marki Lenovo.

„Atuty, jakimi dysponuje Ronaldinho pod względem mobilności, szybkości i umiejętności współpracy z innymi członkami drużyny, doskonale odzwierciedlają zalety serii Lenovo 3000. Notebook N100, wyposażony w technologię Intel Centrino Duo Mobile, oferuje większą mobilność, wyższą wydajność i kompletny zestaw złącz. Ponieważ w ciągu najbliższych tygodni cały świat skupiony będzie na piłce nożnej, Ronaldinho jest idealnym partnerem naszym kampanii wizerunkowych” – powiedział Jan Sobieszczański, Dyrektor ds. Sprzedaży w Lenovo Technology Polska.

Dołącz do dyskusji: "Punktuj z Ronaldinio!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl