SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pysio gwiazdą nowej kampanii telewizyjnej

1 października wystartowała kolejna, intensywna telewizyjna kampania reklamowa marki Pysio

Jej celem jest wsparcie nowej linii produktów w ofercie Pysia - przecierowych soków owocowych. Nowe owocowe Pysie to cztery wyjątkowe smaki powstałe z połączenia bananów, które nadają gęstą i jednocześnie delikatną konsystencję, oraz dwóch specjalnie dobranych owoców, dzięki którym powstał oryginalny i wyjątkowy smak oraz charakterystyczny kolor (czerwony, zielony, żółty i biały). Sprzedawane są w małych (320ml) i dużych (985 ml, ze sprawdzoną formułą promocyjną  "+30% gratis") butelkach.

Nowy, 30-sekundowy spot, wykonany w technice 3D można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN oraz dziecięcych kanałach  tematycznych: Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.
Jego bohaterem jest dobrze znany młodej widowni sympatyczny smok Pysio. Tym razem Pysio wciela się w rolę reportera, który na żywo relacjonuje niezwykłe, wręcz sokujące … eee, szokujące zjawisko - pojawienie się niespotykanych połączeń owoców.

Film przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, zaś zakupu mediów dokonał dom mediowy  MediaCom.

Dodatkowym wsparciem działań ATL będą materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty, a także silne działania promocyjne w punktach sprzedaży.

Obecna kampania to już trzecia tegoroczna reklama Pysia w telewizji i kolejny etap umacniania coraz silniejszej pozycji rynkowej marki.

Pysio jest dziś zdecydowanym wiceliderem w segmencie soków marchewkowych, a jego sprzedaż dynamicznie rośnie. W segmencie marchewek w szkle osiągnął udziały ilościowe przekraczające 21%, zaś w całym segmencie soków marchewkowych, bez PET - 16,5%  (AC Nielsen, czerwiec 2004 r., ilościowo). Te działania zaowocowały dynamiką wzrostu sprzedaży w pierwszym półroczu 2004 r. przekraczającą 250%. Znacząco wzrosła w tym czasie dostępność produktu i świadomość marki.

Agros Nova powstała 29 grudnia 2003 r. w wyniku połączenia Agros Fortuny Sp. z o.o.  i  Sondy S.A. Obok Pysia jej markami są: Fortuna: Karotka, Minerado, Frutimil; Garden, Tarczyn, Łowicz i Krakus.

Dołącz do dyskusji: Pysio gwiazdą nowej kampanii telewizyjnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl