Promocja Pyszne.pl: dostęp do HBO GO z każdym zamówieniem

Platforma Pyszne.pl i HBO GO po raz pierwszy wprowadzają wspólną kampanię w mechanizmie "order and get". Do każdego zamówienia złożonego na Pyszne.pl, serwisy przekazują w prezencie 30 dni dostępu do HBO GO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Promocja obowiązuje do 28.02.2021 lub do wyczerpania zapasów. By otrzymać darmowy kod na 30 dni do HBO GO należy złożyć zamówienie za minimum 20 zł, a także zapisać się do newslettera Pyszne.pl. Każdy użytkownik może otrzymać maksymalnie 2 vouchery HBO GO na dzień.

- Wiemy z badań, że nasi klienci lubią zamawiać jedzenie na wieczorne seanse filmowe. Dlatego zainicjowaliśmy aktywację, która dostarcza im tej podwójnej przyjemności, zapraszając do współpracy jeden z ulubionych serwisów wielbicieli dobrego kina - komentuje Marcin Schmidt, marketing manager Pyszne.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-w-polsce-jak-korzystac-rekord-serwisy-vod-oferta ##

Akcja będzie trwała do momentu wyczerpania zapasów. Promocja skierowana jest wyłącznie dla nowych użytkowników HBO GO, jej data ważności to 31.03.2021.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji