TVP remontuje studio „Pytania na śniadania”

W studiu „Pytania na śniadania”, znajdującym się w siedzibie TVP przy ul. Woronicza, trwa remont - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z tego powodu śniadaniowy magazyn Dwójki jest prowadzony nadal ze studia plenerowego.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
TVP remontuje studio „Pytania na śniadania”
Gospodarze „Pytania na śniadanie”; fot. TVP

- Program "Pytanie na śniadanie" będzie emitowany nadal ze studia plenerowego, jeśli jesienna aura na to pozwoli. Do studia w budynku TVP powróci, kiedy zakończą się prace nad zmianą aranżacji wnętrza - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.

Podczas pierwszej fazy remontu w studiu "Pytania na śniadania" całkowicie odświeżona zostanie kuchnia, która jest wykorzystywana w programie. Remont obejmie też resztę studia, wymienione zostaną kanapy i dodatki.

W środę wraz z Tomaszem Kammelem „Pytanie na śniadanie” poprowadziła Marta Surnik, prowadząca kącik showbiznesowy w programie. Jak ustaliliśmy, było to jednorazowe zastępstwo.

Nowa szefowa „Pytania” Joanna Kurska stawia na stałe duety gospodarzy, w związku z czym z programem pożegnał się niedawno Robert El Gendy, który angażuje się w inne projekty na antenach TVP.

Kto prowadzi "Pytanie na śniadanie"?

Obecnie pary prowadzące „Pytanie na śniadanie” tworzą: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Ida Tomaszewska i Tomasz Wolny, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Izabella Krzan i Tomasz Kammel oraz Małgorzata Opczowska i Łukasz Nowicki.

W pierwszym półroczu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w TVP2 wyniosła 385 tys. osób przy 7,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu