Focus Nation autorem kampanii PZU Auto z Igą Świątek

Wystartowała nowa kampania ubezpieczenia PZU Auto z udziałem Igi Świątek przygotowana przez agencję Focus Nation (należącą do IF Nation Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Focus Nation autorem kampanii PZU Auto z Igą Świątek
fot.mat.pras.

Celem kampanii jest promocja kompleksowego ubezpieczenia PZU Auto, dzięki któremu właściciel samochodu poradzi sobie w każdej niespodziewanej sytuacji. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych, a jej bohaterką jest ambasadorka PZU - Iga Świątek.

Kampania ATL i BTL rozpoczęła się 5 września. Obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, reklamy display i social media.Kampania telewizyjna (ze spotami 30’ i 15’ w stacjach TVP oraz Polsat) potrwa do połowy października.Agencja Focus Nation była odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji, scenariuszy reklam telewizyjnych i reklamy radiowej – wraz z ich produkcją, projekty materiałów drukowanych – wraz z ich DTP, projekty i pliki emisyjne e-mailingów, projekty bannerów i formatów display, postów SoMe do internetu.

W ramach działań komunikacyjnych prowadzona jest także wysyłka e-mailingów – dotyczących pakietu ubezpieczeniowego OC+AC+NNW+assistance w wariancie Super, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia PZU Auto Opony.

Na witrynach  wybranych oddziałów PZU oraz biur agentów zostały zamontowane wyklejki witrynowe z key visualem i z hasłem kampanii: „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych