PZU bez szefa marketingu

Dyrektor departamentu marketingu PZU Michał Lutostański z końcem lutego pożegnał się z firmą za porozumieniem stron – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z państwową spółką związany był od 2020 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PZU bez szefa marketingu
Michał Lutostański

Michał Lutostański od 2020 roku pełnił funkcję menedżera ds. projektów strategicznych PZU, a wiosną 2020 roku został dyrektorem departamentu marketingu. W firmie był już zatrudniony w latach 2015-2017, m.in. jako ekspert ds. innowacji i szef zajmującego się nimi zespołu. Lutostański pracował też m.in. w Havas Media Group (jako szef Havas X), Vienna Insurance Group (jako ekspert ds. marketingu), TomTom Telematics (jako group product marketing manager) i Netii (jako product marketing manager).

Do jego obowiązków w Grupie PZU należało m.in. realizowanie działań komunikacyjnych, marketingowych i sprzedażowych, prowadzenie badań marketingowych w oparciu o potrzeby jednostek biznesowych w Grupie PZU - od badań wizerunkowych i produktowych, mystery shopper po segmentacje klientów i analizę potrzeb. Nadzorował też obszary marketingu sportowego PZU, MarTech / AdTech, customer experience.

Od marca 2023 roku Michał Lutostański zasiada w radzie nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis.

W ostatnich latach PZU realizowało działania z marketingu sportowego - było sponsorem głównym tenisistki Igi Świątek. W październiku 2023 ubezpieczyciel został sponsorem generalnym piłkarzy Stomilu Olsztyn. W sierpniu tego samego roku ogłoszono, że PZU będzie sponsorem tytularnym 19-krotnego Mistrza Polski w hokeju na lodzie, Podhala Nowy Targ. PZU był sponsorem oficjalnym 80. Tour de Pologne. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia