PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła w internecie nową kampanię marketingową, która przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym i pomagające innym. Za kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)

- Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem.  W kampanii prezentujemy PZU nie tylko w kontekście ubezpieczeń,  ale przede wszystkim podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na  co dzień naszych klientów - mówi  Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, które realizuje PZU. W spocie  reklamowym przedstawione są  konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO - wspierające bezpieczeństwo kierowców,  poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze - oraz niesienie pomocy poszkodowanym  w trakcie  kataklizmów.

- Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to,  aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką. To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy  jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy - mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.

Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa  do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem https://blog.pzu.pl/wiecej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style