PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła w internecie nową kampanię marketingową, która przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym i pomagające innym. Za kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)

- Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem.  W kampanii prezentujemy PZU nie tylko w kontekście ubezpieczeń,  ale przede wszystkim podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na  co dzień naszych klientów - mówi  Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, które realizuje PZU. W spocie  reklamowym przedstawione są  konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO - wspierające bezpieczeństwo kierowców,  poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze - oraz niesienie pomocy poszkodowanym  w trakcie  kataklizmów.

- Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to,  aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką. To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy  jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy - mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.

Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa  do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem https://blog.pzu.pl/wiecej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV