PZU w kampanii przekonuje, że "pasuje profesjonalistom"

Firma ubezpieczeniowa PZU prowadzi kampanię employer brandingową, której celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawą pracę dla specjalistów o różnorodnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU w kampanii przekonuje, że "pasuje profesjonalistom"

Kampania PZU jest skierowana do profesjonalistów z różnych branż – osób, które chcą robić rzeczy zgodne z ich umiejętnościami, doświadczeniem i zawodowymi zainteresowaniami. 

Kampania obejmuje działania na YouTube, gdzie emitowane są  spoty filmowe oparte na humorystycznych scenach, przedstawiających osoby, które dziwnym trafem znalazły się w obcym dla siebie miejscu pracy. 

Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LInkedIN) oraz mailingi.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kampanii pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” odpowiada agencja Focus Nation z grupy IF Nation Group. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia