SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU zrezygnowało z Leo Burnett. Rusza przetarg na nową agencję

Grupa PZU zaczęła szukać nowej agencji strategiczno-kreatywnej. Obsługę firmy w tym zakresie zakończyła Leo Burnett.

Agencja Leo Burnett pracowała dla Grupy PZU przez ostatnie 2,5 roku. W nowym przetargu na obsługę reklamową firmy nie weźmie już udziału. - Wspólnie doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie - tłumaczy Michał Witkowski, rzecznik ubezpieczyciela.

Grupa PZU rozpoczęła już postępowanie przetargowe dotyczące nowych zadań strategiczno-kreatywnych. Firma na razie wysłała do agencji prośbę o przekazanie swoich referencji. Wybrane agencje - których liczba ba być „zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową” - zostaną zaproszone do dwuetapowego przetargu. Jego zakończenie jest planowane na październik br.

Dołącz do dyskusji: PZU zrezygnowało z Leo Burnett. Rusza przetarg na nową agencję

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
Ciekawe ekipa Leo przeskrobała, jakos nie wierze ze sami rezygnuja z wielkiej kasy z pobudek niezgodnosci ideii :)
odpowiedź
User
pan_nieznawca
Zaraz tam przeskrobała. Leo tani nie jest, a wyniki finansowe PZU być może nie zachwycające w relacji do ceny zakupu reklamy. Trzeba się więc przymierzyć do niższych opłat za lepszą skuteczność. Pewnie szukają nowej krwi i agencji, dla której to będzie kontrakt stulecia, a nie jeden z wielu
odpowiedź
User
Autorytet Moralny
Mordy wy moje !
Tam jest prawdziwa kasiora.
odpowiedź