Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć we współpracy z lokalną społecznością. Zespół Q&A Communications odpowiada za komunikację wizerunkową i kryzysową.

Przedstawiciel agencji będzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego Posnanii. Zastąpi Filipa Gruszczyńskiego.

Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą group project manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, project managerką.

Umowa obowiązuje od kwietnia przez najbliższe dwa lata. Poprzednio obsługą PR Posnanii zajmowała się agencja V5Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego