Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć we współpracy z lokalną społecznością. Zespół Q&A Communications odpowiada za komunikację wizerunkową i kryzysową.

Przedstawiciel agencji będzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego Posnanii. Zastąpi Filipa Gruszczyńskiego.

Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą group project manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, project managerką.

Umowa obowiązuje od kwietnia przez najbliższe dwa lata. Poprzednio obsługą PR Posnanii zajmowała się agencja V5Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych