Q&A Communications prowadzi digitalową kampanię Ahmad Tea

Pod hasłem „Jej wysokość herbata" trwa digtalowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea, którą przygotowała agencja Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Q&A Communications prowadzi digitalową kampanię Ahmad Tea

Do zadań Q&A Communications należy opracowanie i realizacja kampanii „Jej wysokość herbata” oraz obsługa profili Facebook oraz Instagram marki. Kampania realizowana będzie w tych dwóch kanałach oraz na YouTube. Zaplanowano również działania z influencerami.

Projekt prowadzi zespół group project manager, Karoliny Gajewskiej, a za jego realizację odpowiadać będzie Oliwia Olesiejuk, PR executive w Q&A Communications. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych