SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowejmarki chipsów Naturals należącej do koncernu The Lorenz BahlsenSnack-World.

W ramach wygranego przetargu agencja Q&A Consultingprzeprowadzi działania PR zgodnie z przygotowaną strategią. Celemaktywności będzie budowanie świadomości nowej marki i wywołaniepozytywnych emocji wśród konsumentów. Przetarg na działania PRzostał rozpisany w listopadzie, brały w nim udział 3 agencje.

Działania PR prowadzone przez Q&A Consulting obejmą medialifestylowe, opiniotwórcze oraz handlowe. Na początku marca wWarszawie odbędzie się również event nawiązujący do filozofiiproduktów wellness z udziałem Polskiego Teatru Tańca zPoznania.

Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będzie równieżintensywna kampania reklamowa w TV, Internecie, w prasie handloweji mediach kobiecych m.in. Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Avanti,Focus, Logo, Glamour, Elle, czy Uroda. Działania wspierające launchproduktu zostały zaplanowane na 6 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl