Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)

W ramach taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) uruchomiono Strefa Plusha z rabatami na różne produkty i usługi. Wspiera to kampania reklamowa, w której brand hero marki Plush występuje razem ze sprawiającym kłopoty psem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)

Okresowe rabaty w Strefie Plusha będą dotyczyć różnych produktów użytku codziennego, a także filmów, muzyki, gier i usług telekomunikacyjnych (oprócz zniżek także ekstrabonusy do doładowań). Są dostępne dla użytkowników Plush Na Kartę i Plush Mix korzystających z taryfy od minimum 30 dni i mających aktywne konto. Kody rabatowe otrzymuje się SMS-owo, po wysłaniu bezpłatnego SMS-a pod numer 80444.

Jako pierwsza dostępna jest 30-procentowa zniżka na wszystkie modele butów Vans.

grafika

Promująca to kampania pokazuje, jak misiek Plushak, brand hero marki Plush, w czasie wakacyjnego wyjazdu przygarnia do namiotu bezpańskiego psa, który okazuje się sprawiać dużo kłopotów.

Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, kinach, internecie (m.in. na profilach Plusha na Facebooku, Instagramie i Snapchacie), prasie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Produkcją spotu wideo (nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka) zajął się dom produkcyjny TFP, a animacją - studio Human Ark.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu