SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rada Promocji Polski przyjęła zasady promocji marki Polska

Podczas spotkania Rady Promocji Polski - pod przewodnictwem ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego - wypracowano i zatwierdzono spójne zasady promocji marki Polska - zarówno lokalnie, jak i za granicą.

Rada Promocji Polski przyjęła zasady promocji marki Polska

Dokument ostatecznie określający strategię i podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations - przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami, m.in. resortami rządowymi. W najbliższym czasie uchwała ma zostać opublikowana i rozesłana do organizacji i instytucji, które promują nasz kraj za granicą. Dokument ma stanowić punkt wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów we wzmacnianiu wizerunku naszego kraju na świecie i mówienia o jego sukcesach.

- Zapisane w dokumencie „Zasady komunikacji marki Polska” to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków - skomentował Radosław Sikorski. - Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce Polska - dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rada Promocji Polski przyjęła zasady promocji marki Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl