SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mitraszewski, Wysocka-Świtała, Kubicz, Misiecka i Terej w Radzie Związku Firm Public Relations

Podczas walnego zgromadzenia członków Związku Firm Public Relations wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Organem dalej kieruje Przemysław Mitraszewski (Lighthouse Consultants), członkami zostali Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Iwona Kubicz (Procontent), Eliza Misiecka (Genesis PR) i Katarzyna Terej (TBT i Wspólnicy).

Article

Na drugą kadencję przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations został Przemysław Mitraszewski, współzałożyciel i managing partner Lighthouse Consultants, ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Przewodniczącego Rady wybrano jednogłośnie.

Nowe członkinie Rady ZFPR

Do prac w Radzie Związku wybrano ponownie także Alicję Wysocką-Świtałę, współwłaścicielkę i Partnerkę Zarządzającą agencji Clue PR, od kilkunastu lat zajmującą się komunikacją lokalnych i globalnych marek z obszaru technologii, FMCG oraz kampaniami CSR.

Wśród nowych członków znalazła się Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent, specjalizująca się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego.

Do Rady weszła także Katarzyna Terej, partner zarządzający TBT i Wspólnicy, ekspert oraz doradca ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business.

W składzie Rady znalazła się również Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji Genesis PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich.

W poprzedniej kadencji w Radzie ZFPR zasiadali Funkcję Tomasz Alberski, prezes zarządu Komunikacja Plus (zastępca przewodniczącego) a Adam Jarosz, prezes zarządu Be Communications (w roli sekretarza, obecny prezes ZFPR) a także Alicja Wysocka–Świtała, Anna Watza (managing partner Planet Partners) oraz Mariusz Pleban (właściciel i prezes Multi Communications).

Rada z funkcją kontrolną nad ZFPR  

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja powołanej Rady trwa dwa lata.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mitraszewski, Wysocka-Świtała, Kubicz, Misiecka i Terej w Radzie Związku Firm Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl