SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rusza z nową kampanią reklamową i konkursem dla słuchaczy, pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00".

Article

W promocyjnej kampanii występują Odeta Moro i Kamil Baleja w trzech stylizacjach, które mają korzyć się z trzema dekadami muzycznymi.

Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.

Konkurs "80, 90, 2000"

Dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem "80, 90, 2000". Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań.

Osoba, który udzieli trzech poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do 30 października.

- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów - komentuje Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje. Właśnie dlatego do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji (potrwa do 19 listopada br). Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie „Najlepszy weekend” w soboty od 11.00 oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu „Złote przeboje na dzień dobry”, nadawanego od poniedziałku do piątku od godz. 5.30.  

Reklamy stacji będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.

W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.  Średni udział w rynku słuchania Radia Złote Przeboje w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 2,8 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
griszka80
"- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje". Misiaczki zmieńcie pendrivea z muzyką , bo ten już się zakurzył.
odpowiedź
User
Odi
Błagam Was, kto odpowiadał za tę kampanię? Co wy zrobiliście z tej biednej Odety Moro? Wygląda jak stary babsztyl, który przebrał się w ciuchy córki!!!! Następnym razem zapłaćcie za lepszą ekipę, szkoda ludzi, którzy muszą to firmować twarzą
odpowiedź