Radio Gdańsk nagrało świąteczną piosenkę dla dzieci z Domu Dziecka (wideo)

Prezenterzy, realizatorzy i reporterzy Radia Gdańsk nagrali świąteczną piosenkę dla dzieci z Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Gdańsku. W ten sposób wspierają zbiórkę pieniędzy na zakup nowego busa dla placówki.

asz
asz
Udostępnij artykuł:

Utwór, utrzymany w stylu rap, od 8 grudnia emitowany jest na antenie Radia Gdańsk. W jego nagraniu wzięło udział pięcioro dziennikarzy stacji: reporterka Ewelina Potocka, prezenterka Magda Szpiner, realizatorka Barbara Kopaczewska, Mariusz Hawryszczuk z działu sportowego (autor słów i muzyki) i reporter Grzegorz Armatowski. Realizacją zajął się Jacek Puchalski, a teledysk nakręcił Piotr Puchalski.

- Chcieliśmy pomóc dzieciom z Domu Dziecka im. Janusza Korczaka. Pomyśleliśmy, że nagranie takiej piosenki zachęci naszych słuchaczy do włączenia się w akcję. Zbieramy na bus, którym dzieci będą dowożone na rehabilitację - mówi Grzegorz Armatowski, reporter Radia Gdańsk.

Wszyscy mieszkańcy domu dziecka to dzieci chore i niepełnosprawne. - W tym momencie placówka korzysta z 9-osobowego busa, który ma już sporo lat - mówi dyrektor domu dziecka przy Abrahama w Gdańsku Ilona Puckowska-Pociask. - Jest częściej u mechanika, niż faktycznie możemy z niego korzystać. A my potrzebujemy samochodu naprawdę na co dzień - dodaje Ilona Puckowska-Pociask.

Na zakup nowego auta potrzeba ok. 100 tys. zł. Od poniedziałku 5 grudnia udało się zebrać kilka tysięcy złotych. - Akcja potrwa do Świąt i zostanie przedłużona, jeśli takiej sumy nie zbierzemy do końca roku -  mówi Robert Silski z Radia Gdańsk, koordynator zbiórki. - Liczymy na pomoc także instytucji samorządowych na Pomorzu - dodaje.

Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od maja do października br. udział w rynku Radia Gdańsk wyniósł 8,6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy