SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale. Ogromny wzrost Meloradia

Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio (które do 4 września br. nadawało pod nazwą ZET Gold) - wynika z badań słuchalności radia.

Article

Z raportu Radio Track Millward Brown opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od kwietnia do września 2017 roku pozycję lidera rynku radiowego w Toruniu zajęło Radio Gra. Stacja ta względem fali kwiecień-wrzesień 2016 zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 14,4 proc. do 20 proc.

Drugą lokatę zajęło RMF FM (z 10,7 proc. do 12,3 proc.), które rok wcześniej było trzecie. Na trzecie miejsce - z dziewiątego - awansowało Meloradio (z 4,9 proc. do 11,2 proc.). Stacja ta do 4 września br. nadawała pod nazwą ZET Gold. Oczko niżej znalazło się Radio ZET (z 7,3 proc. do 9,8 proc.), będące w analogicznym okresie rok wcześniej na siódmej lokacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale. Ogromny wzrost Meloradia

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolona G
A TOK FM zaliczyło taki spadek? Czyżby propaganda Adama Michnika przestała się sprzedawać?
5 6
odpowiedź
User
Lol
Kolejny raz wychodzi jak słaba jest metodologia badań słuchalności. Z całym szacunkiem, ale nie wierzę że aż tylu słuchaczy nagle przerzuciło się z Toku na Meloradio
7 0
odpowiedź
User
Kacper
Nie przerzuciło, jak już to na Golda, który z resztą byl znacznie lepszy od nijakiego Melo, badania obejmuja okres od kwietnia do września, kiedy to nadawał Zet Gold
3 0
odpowiedź
User
nick
Meloradio nadawało od 4 września
2 0
odpowiedź
User
Abc
Meloradio jest nudne jak flaki z olejem.
Złote Przeboje biją ich na głowę.
3 0
odpowiedź
User
Mła
Meloradio trafiło idealnie w moment kiedy Radio GRA upodobniło się do Wawy czy Radio HIT wpuszczając na antenę disco polo. Siła Meloradia polega na tym, że są aktualnie INNI niż wszyscy. Stanowią odskocznię dla tych, którzy od radia nie wymagają że "nóżka ma chodzić". Tylko żeby w grało gdzieś miło z boku. Po badaniach widać, że rynek toruński ma miejsce na taką stację, tym bardziej że Złotych tu nie słuchać a Golda już nie ma. W sytuacji, gdy wybierać trzeba między trzema lokalnymi graczami (coraz bardziej podobnymi do siebie) dobrze, że pojawia się ktoś spoza wyścigu na przypodobanie się masom.
5 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing