SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Kampus z reklamami

KRRiT: 2 proc. dziennego czasu nadawania będą stanowić reklamy.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dokonała zmian w koncesji wydanej Uniwersytetowi Warszawskiemu, właścicielowi Akademickiego Radia Kampus. 2 proc. dziennego czasu antenowego wypełni reklama. Dotychczas Radio Kampus miało charakter nadawcy społecznego.

Akademickie Radio Kampus (97.1 FM) skierowane jest przede wszystkim do studentów publicznych i niepublicznych szkół wyższych, środowiska młodych pracowników nauki, uczniów klas licealnych Warszawy. Nie jest sformatowane na określony gatunek muzyczny. Prezentuje przede wszystkim muzykę najnowszą. Patronat nad rozgłośnią sprawuje Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej. Radio Kampus jest stowarzyszone w Grupie Polskie Rozgłośnie Akademickie.

Grupę Polskie Rozgłośnie Akademickie oprócz Radia Kampus stanowią: Akademickie Radio Centrum Politechniki Rzeszowskiej, Akademickie Radio Centrum UMCS w Lublinie, Radio Afera Politechniki Poznańskiej, Radio Akadera Politechniki Białostockiej, Radio EX - Fundacji Krakowskiego Radia Akademickiego, Radio Index Uniwersytetu Zielonogórskiego, Radio UWM FM Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Radio ŻAK Politechniki Łódzkiej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Kampus z reklamami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl