SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną

Akademickie Radio Kampus ma nową identyfikację wizualną, którą przygotowało warszawskie studio UVMW.

Article

Typografia nowego logo nawiązuje do dźwięku - litery składające się na nazwę radia „rozchodzą się” się podobnie jak sygnał radiowy.

- Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura, tak samo znak może zachowywać się w różny sposób - być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki . Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne - komentuje Jacek Walesiak, creative director studia UVMW, które odpowiada za projekt.

Nowa identyfikacja wizualna oprócz logotypu obejmuje także wszystkie działaniach w mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej - plakaty, banery czy citylighty.

Udział Radia Kampus w rynku radiowym w okresie kwiecień-wrzesień 2017 roku wyniósł 1 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Wszystko fajnie ale czy w radiu studenckim trzeba zlecać "agencji" przygotowanie logo? W poznańskiej "Aferze" to niewyobrażalne by obsługą stacji zajmował się ktokolwiek z zewnątrz, w tym w szczególności firma komercyjna. Radio akademickie powinno mieć wystarczająco kreatywne własne kadry...
odpowiedź
User
Kołczing bełkoting
Wszystko fajnie ale czy w radiu studenckim trzeba zlecać "agencji" przygotowanie logo? W poznańskiej "Aferze" to niewyobrażalne by obsługą stacji zajmował się ktokolwiek z zewnątrz, w tym w szczególności firma komercyjna. Radio akademickie powinno mieć wystarczająco kreatywne własne kadry...

Niestety tu także zaczyna docierać korpovirus, choć radia akademickie i amatorskie to ostatnie bastiony mediów misyjnych. Cóż znak czasów - zmienia się etos studenta, zmieniają się media studenckie.
odpowiedź
User
krea
Czuję jak drrrrrrrrży :)
odpowiedź