SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną

Akademickie Radio Kampus ma nową identyfikację wizualną, którą przygotowało warszawskie studio UVMW.

Article

Typografia nowego logo nawiązuje do dźwięku - litery składające się na nazwę radia „rozchodzą się” się podobnie jak sygnał radiowy.

- Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura, tak samo znak może zachowywać się w różny sposób - być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki . Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne - komentuje Jacek Walesiak, creative director studia UVMW, które odpowiada za projekt.

Nowa identyfikacja wizualna oprócz logotypu obejmuje także wszystkie działaniach w mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej - plakaty, banery czy citylighty.

Udział Radia Kampus w rynku radiowym w okresie kwiecień-wrzesień 2017 roku wyniósł 1 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Wszystko fajnie ale czy w radiu studenckim trzeba zlecać "agencji" przygotowanie logo? W poznańskiej "Aferze" to niewyobrażalne by obsługą stacji zajmował się ktokolwiek z zewnątrz, w tym w szczególności firma komercyjna. Radio akademickie powinno mieć wystarczająco kreatywne własne kadry...
10 6
odpowiedź
User
Kołczing bełkoting
Wszystko fajnie ale czy w radiu studenckim trzeba zlecać "agencji" przygotowanie logo? W poznańskiej "Aferze" to niewyobrażalne by obsługą stacji zajmował się ktokolwiek z zewnątrz, w tym w szczególności firma komercyjna. Radio akademickie powinno mieć wystarczająco kreatywne własne kadry...

Niestety tu także zaczyna docierać korpovirus, choć radia akademickie i amatorskie to ostatnie bastiony mediów misyjnych. Cóż znak czasów - zmienia się etos studenta, zmieniają się media studenckie.
6 2
odpowiedź
User
krea
Czuję jak drrrrrrrrży :)
1 1
odpowiedź
User
Bart
Branża kreatywna słucha Kampusa. Mysle ze niejedna agencja chciałaby nad takim projektem pracować To nie jest tak ze studio samo przygotowało i wybrało Domyślam sie ze był to wspólny proces Projekt b dobry i odważny!
1 1
odpowiedź
User
kawka
Myślałem że mi się grafika rozjechała w kompie . Nie kupuję tego logo - słabe
3 0
odpowiedź
User
kawka
Myślałem że mi się grafika rozjechała w kompie . Nie kupuję tego logo - słabe
1 0
odpowiedź
User
kawka
Myślałem że mi się grafika rozjechała w kompie . Nie kupuję tego logo - słabe
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing