SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Radio Katowice z nowy logotypem i stroną internetową

W czwartek, 21 marca Radio Katowice zyskało nowy logotyp. Odświeżona została również strona internetowa rozgłośni. Rozgłośnia wzbogaciła się również o cztery nowe stacje tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Nowy logotyp stacji opracowany został wspólnie z ekspertami Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

Z kolei nowa strona internetowa Radia Katowice to rozbudowany serwis regionalny, w którym na bieżąco udostępniane są najświeższe informacje z województwa śląskiego. Nie brakuje także multimediów - zdjęć, filmów, transmisji koncertów czy audycji. Dodatkowo na portalu pojawiła się opcja odsłuchania najnowszego serwisu informacyjnego, serwisu dla kierowców i prognozy pogody.

Cztery nowe stacje muzyczne

Rozgłośnia wzbogaciła się również na swojej stronie internetowej o cztery nowe stacje muzyczne: Radio Katowice Śląsk, Radio Katowice TOP50, Radio Katowice Moje Radio oraz Radio Katowice Dance. Mają one na celu uzupełnić ofertę dla słuchaczy i spersonalizować program Polskiego Radia Katowice.

Powyższe zmiany w Radiu Katowice promują plenerowe miasteczka rozgłośni, które rozstawione zostały w Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie. Dzięki nim mieszkańcy mają okazję obserwować pracę reporterów radiowych na żywo.

- Radzimy, edukujemy, podpowiadamy jak witać pierwsze dni wiosny. Nasi eksperci odpowiadają na wiele pytań m. in. jak zdrowo się odżywiać, czy każda dieta jest skuteczna, jak dbać o ogrody przydomowe na wiosnę, jak przygotować rowery na nowy sezon. Cieszy nas bliski, bezpośredni kontakt ze słuchaczami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Ornowski, prezes Radia Katowice.

Udział Radia Katowice pod względem słuchania w okresie od września ub.r. do lutego br. w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 3,2 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Katowice z nowy logotypem i stroną internetową

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikki
Kto się na takie rzeczy zgodził? Kolejny rok mają ogromną stratę i fundują sobie kolejne niekonieczne wydatki. Prezes chce się pokazać, jako ten pan na włościach? A co! Stać go na swoje logo.
7 1
odpowiedź
User
Neo
I bardzo fajnie, podoba mi się taka zmiana w pierwszy dzień wiosny. Co prawda nie słucham Radia Katowice, bo nie moje klimaty, ale fajnie, że coś zmieniają.
5 8
odpowiedź
User
tttt
A informacja o samorozwiązaniu się Solidarności w Radiu Katowice? 20 związkowców zdecydowało, że chcą być dłużej przystawką władzy i rozwiązali komórkę zakładową.
3 0
odpowiedź
User
janek
jeśli na antenie nadal będzie takie muzeum, jak teraz, a na playliście bezmyślna mieszanka plastikowych hitów z eski i kartoflanej klasyki jakby żywcem wziętej z radiowej jedynki sprzed 30 lat, to słuchalność wkrótce spadnie poniżej 2%. lokalne radio z taką historią i potencjałem musi celować w wynik 6-7%, wszystko poniżej to jest wstyd i hańba. radio katowice umrze wraz z ostatnim słuchaczem, czyli już wkrótce.
9 0
odpowiedź