SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Łódź z nowym logo (foto)

Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski.

Radio Łódź z nowym logo (foto)

- Dodatkowo, zachowany mocny akcent w postaci koła symbolizuje zarówno ciągłość, jak i środek, epicentrum wydarzeń - Radio Łódź zawsze było i jest w centrum wydarzeń, w centrum Polski, w centrum regionu, w centrum muzyki - opisuje Składowski.

Nowe logo jest w utrzymane w kolorach czarnym i pomarańczowym, tak jak poprzedni logotyp. Zachowany został też układ elementów graficznych. Z poprzedniego logo rozgłośnia korzystała od 1992 roku.

Rebranding logotypu przygotowała agencja 6 Szpilek.

Radio Łódź jest jedną z 17. rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Z danych Radio Track wynika,  że w okresie od lutego do kwietnia br. udział rozgłośni w Łodzi wynosił 2,6 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Łódź z nowym logo (foto)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrkowskirikszarz
Hahaha, dodałbym jeszcze - jedynym centrum, którego nie reprezentuje jest ranking słuchalności, bo tu Radio Ł plasuje się na ostatnich pozycjach:))). obawiam się, że jeśli władze nie zarządzą, aby radia słuchały rodziny pracowników, bo oni sami pewnie już dawno przerzucili się na coś innego, to Radio Łódź będzie miało około 5 słuchaczy. słownie: pięciu.
ps i na taki badziew i niezłe pensyjki zrzucają się łodzianie w postaci podwyższonego od teraz abonamentu... tragikomediodramat...
14 13
odpowiedź
User
tint
Bardzo ładny logotyp. Jeden z lepszych w mediach. Gratuluję.
13 9
odpowiedź
User
Maciek Łódź
Fajne logo, nowoczesne. Co do słuchalności to nie dziwi mnie to. To nie Radio Zet, ani RMF. Jak ktoś reprezentuje jakiś poziom to szuka ambinej muzyki np. .W Radiu Łódź od jakiegoś czasu grane są zespoły ambitne, aż miło się tego słucha. Poza tym jest kilka naprawdę dobrych audycji autorskich, które prezentują wartościowe rzeczy. Oczywiście nie każdemu musi się to podobać, bo ktoś woli całe życie słuchać 10 hitów na krzyż. Moim zdaniem to teraz jest dobre Radio, dodatkowo z ładnym logo.
13 10
odpowiedź
User
jo
A co z Panem Szefczykiem, Panem Ździniem , Śliwińskim i innymi profesjonalistami.
10 9
odpowiedź
User
radiowięc
radio uć moim radiem - bardzo to słabe - lata 90-te! :(
9 8
odpowiedź