Radio Olsztyn zrezygnowało z grania wyłącznie po polsku. „Ilość polskich radiowych piosenek wcale nie jest imponująca”

Publiczne Radio Olsztyn po kilku tygodniach zrezygnowało z grania wyłącznie polskiej muzyki. Prezes rozgłośni powiedział, że większego urozmaicenia oczekiwali słuchacze.

pr / pap / bg
pr / pap / bg
Udostępnij artykuł:
Radio Olsztyn zrezygnowało z grania wyłącznie po polsku. „Ilość polskich radiowych piosenek wcale nie jest imponująca”
Leszek Sobański, fot. materiały prasowe

Radio Olsztyn przez kilka tygodni grało wyłączenie polską muzykę, by w ten sposób wspomóc polskich artystów.

- Po tych kilku tygodniach okazało się, że ilość polskich radiowych piosenek wcale nie jest imponująca, utwory zaczęły się powielać. Dlatego zdecydowałem, że wprowadzamy na antenę 30 proc. piosenek zagranicznych, 70 proc. nadal będą stanowiły nagrania polskich artystów - powiedział PAP prezes rozgłośni Leszek Sobański. Prezes podkreślił przy tym, że ustawowo jego rozgłośnia jest zobowiązana do 33 proc. udziału polskiej muzyki na antenie.

"Będziemy grać więcej po polsku niż musimy, licząc, że w ten sposób wspomagamy polskich muzyków" - podkreślił Sobański.

Leszek Sobański powiedział, że większego urozmaicenia muzyki na antenie oczekiwali słuchacze, czemu dawali wyraz w kontaktach z redakcją.

Za marzec Radio Olsztyn zapłaci 160 tys. zł dla ZAIKS oraz 85 tys. zł dla STOART, SAWP i ZPAV (łącznie).

 

pr / pap / bg
Autor artykułu:
pr / pap / bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż