SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Plus reklamuje się w konkursie, prasie i na outdoorze

Pod hasłem „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje” ruszyła kampania reklamowa Radia Plus. Akcji - obejmującej prasę i outdoor - towarzyszy konkurs dla słuchaczy.

Radio Plus reklamuje się w konkursie, prasie i na outdoorze

W rozpoczętej właśnie kampanii Radia Plus reklamowany jest muzyczny liner stacji - „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje” - wprowadzony we wrześniu ub.r. Przypomnijmy, że już wtedy był on wsparty działaniami reklamowymi (więcej na ten temat). Obecnej akcji towarzyszy konkurs na antenie Radia Plus, w którym zadaniem słuchaczy jest odebranie telefonu i powitanie prowadzącego słowami: „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje”.


Sama kampania reklamowa obejmuje prasę lokalną (m.in. regionalne dzienniki wydawnictwa Polskapresse i „Echo Miasta”) oraz outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty zlokalizowane m.in. w Krakowie, Łodzi, Gdańsku, Radomiu i Kielcach).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Plus reklamuje się w konkursie, prasie i na outdoorze

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miłego dnia !
Pieniądze wywalone w błoto. Niech to radio się zdecyduje czy jest łagodnymi przebojami czy miłym dniem. Szefowstwo tak szybko zmienia program, muzykę że słuchacza nie idzie przyzwyczaić do zmian. No ale powrót do Łagodnych się chyba nie udaje, bo w większości miast i regionów Plus pikuje w dół, chociaż dla Eurozetu to sukces, bo według nich wyniki spadają ale idą w górę. No tak, na Titanicu też orkiestra grała do końca. Co do konkursu - czy to aby nie kopia konkursów a'la RMF?
8 8
odpowiedź
User
Paweł W.
Widzę tylko Łagodne przeboje. Udział w całej Polsce rośnie http://mediafm.net/radio/34504,Radio-PL ... tach-.html, w miastach mniej, może zaczeli patrzeć nie tylko na duże miasta, ale także na województwa. Mnie się podoba. Przynajmniej coś innego niż Wielka Kumulacja., wyślij, wyślij, wyślij SMS i zgarnij 1 000 000. Swoją droga ciekawe, jak radia poradzą sobie z ustawa. Maja grać po polsku czy polskich artystów?
8 8
odpowiedź
User
Fakty
Radio Plus powinno służyć za przykład na szkoleniach dla radiowców jak nie należy tworzyć rozgłośni radiowych. Osoby zarządzające tym radiem popełniają lawinę błędów, których skutki już powoli widać w wynikach słuchalności. Liner 'łagodne przeboje' był już obecny w historii Plusa w latach 2002-2007. W tym czasie słuchalność sięgnęła dna, a dotychczasowi słuchacze odwrócili się od Radia Plus. Coś było, się nie sprawdziło. W międzyczasie przeprowadzono zmiany w Plusie. Miejsce smętnej, 'łagodnej' muzyki zajęła bardziej żywa, postawiono na bardziej uniwersalny format i liner 'Miłego Dnia'. Radio Plus zaczęło zdobywać nowych słuchaczy, przyciągać ich ciekawymi pomysłami i propozycjami programowymi. To wszystko minęło bezpowrotnie we wrześniu 2010 r., kiedy to nie wiadomo czemu Eurozet znowu postawił na 'łagodne przeboje'. Na antenę powróciła muzyka, przy której można się jedynie pociąć żyłami, mnóstwo dynamicznych, optymistycznych piosenek wyrzucono bezpowrotnie z anteny. Radio zaczęło być aż do przesady 'łagodne'. W święta radosnych kolęd było jak na lekarstwo, w Radiu Plus dominowały smętne aranżacje. Co ta stacja wyprawiała w Sylwestra to też obłęd. Zamiast muzyki do tańca emitowali program nagrany wcześniej 'z puszki' wypełniony muzyką przypominającą raczej okres żałoby narodowej, nie Sylwestra. Jeszcze w zeszłym roku Radio Plus przygotowało najlepszą (sic!) sylwestrową noc z muzyką taneczną niemal do rana. W tym roku niestety tak nie było i z dnia na dzień z tym radiem jest coraz gorzej. Absurd goni absurd. Pomysł z konkursem żenujący - niedość, że w pewien sposób 'odgapiony' od RMF FM do tego hasło wymyślił chyba ktoś pijany albo upośledzony umysłowo. Już wyobrażam sobie reakcje otoczenia na słowa słuchacza Plusa: 'Nazywam się Radio Plus Łagodne Przeboje' :lol: Z resztą szanse, że ktoś weźmie w ogóle udział w tej szopce są bardzo małe - Radio Plus w większości miast ma słuchalność w granicach błędu statystycznego. Niech grają jeszcze więcej 'łagodnych przebojów' i maniakalnie obnoszą się 'łagodnością' na każdym kroku to niedługo nie będą mieli dla kogo nadawać. Już teraz duże liczby niepotrzebnych, szkodliwych kiloWatów emitowane są 'w powietrze' z nadajników Radia Plus. To radio nie ma już dla kogo grać. Swoich dotychczasowych słuchaczy wykończyli łagodnym zamulaniem, może jeszcze jakieś 'niedobitki' zostały. Proponuję pozostać przy emisji na satelicie i w internecie - garstka słuchaczy Radia Plus na poziomie nawet nie 1 % w każdym mieście kupi sobie tuner i będzie słuchać tej smętnej imitacji radia z satelity. Zaoszczędzi się w ten sposób sporo częstotliwości, które będą mogli wykorzystać inni medialni gracze (np Polskie Radio dla uzupełnienia zasięgu Dwójki i Czwórki, TOK FM, Radio Wawa) mający w swojej ofercie coś więcej niż wyciskacze łez 24 na dobę. 'Kreatywnym menagerom' z Plusa proponuję kolejne, nowe i jeszcze lepsze hasło reklamujące obecny format rozgłośni: 'Z nami zapłaczesz się na śmierć' - pasuje jak ulał do tego co słychać w Plusie :lol: A jeszcze w wakacje to było takie fajne, optymistycznie nastrajające radio :(
8 8
odpowiedź
User
uka
Zgadzam się. Nijak ma się to do profilu stacji. Plus jest nadal nijaki. A kierownictwo to młodzi ludzie którzy nie bardzo mają pojęcie jak zmienić postrzeganie marki i wpłynąć na wzrost słuchalnosci.
8 8
odpowiedź