SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiozet.pl na czele, Radiomaryja.pl i Antyradio.pl z dużymi wzrostami - w dół RMF24.pl i Chillzet.pl (TOP14)

Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Radiozet.pl. Z miesiąca na miesiąc spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły Radiomaryja.pl, Antyradio.pl i RMFmaxxx.pl, a mocno zmalała liczba odwiedzających Chillizet.pl, Planeta.pl, Voxfm.pl i RMF24.pl.

Article

W listopadzie br. portal Radia ZET (Eurozet) odwiedziło 10,91 mln użytkowników, czyli 37,58 proc. wszystkich internautów w Polsce - pokazują dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Po kilka serwisów Eurozetu, Grupy RMF i Time’a

Kolejne trzy pozycje, z wynikami dwukrotnie niższymi, zajęły serwisy Grupy RMF. RMF24.pl zanotował 5,68 mln użytkowników i 19,58 proc. zasięgu, RMF.FM - 5,44 mln użytkowników i 18,76 proc. zasięgu, a RMFmaxxx.pl - 4,21 mln odwiedzających i 14,51 proc. zasięgu.

Ponad 4 mln użytkowników miała też Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - na serwis zajrzało 4,13 mln internautów, co dało 14,23 proc. zasięgu.

W dalszej części rankingu są inne witryny trzech czołowych nadawców. Eurozet reprezentują Antyradio.pl (1,67 mln użytkowników i 5,75 proc. zasięgu), Planeta.pl (1,17 mln użytkowników i 4,05 proc. zasięgu) i Chillizet.pl (553,4 tys. odwiedzających i 1,91 proc. zasięgu).

Do Grupy RMF należy również RMFclassic.pl (145,8 tys. użytkowników i 0,5 proc. zasięgu), a do Grupy Radiowej Time - Radioplus.pl (122,5 tys. użytkowników i 0,42 proc. zasięgu) i Voxfm.pl (114,1 tys. użytkowników i 0,39 proc. zasięgu).

TOK FM przed Radiem Maryja i Polskim Radiem

Witrynę TOK FM (Grupa Radiowa Agory) odwiedziło 2,19 mln internautów, co przełożyło się na 7,54 proc. zasięgu. To jedyny serwis w zestawieniu oferujący płatne treści - z subskrypcyjnego dostępu do podcastów na koniec września br. korzystało 24,8 tys. użytkowników. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-z-wiekszym-zyskiem-w-internecie-radiu-i-prasie-gazeta-wyborcza-ma-241-tys-subskrybentow-cyfrowych

Portal Polskiego Radia, gromadzący treści ze wszystkich anten publicznego nadawcy (osobno działa jeszcze witryna Polskieradio24.pl) odwiedziło 1,43 mln internautów (4,94 proc. zasięgu), a witrynę Radia Maryja - 1,13 mln użytkowników (3,88 proc. zasięgu).

Ubyło prawie 10 proc. użytkowników

Czternaście witryn z zestawienia łącznie odwiedziło w listopadzie 38,91 mln internautów. W październiku serwisy zanotowały 43,11 mln użytkowników, tym samym miesiąc do miesiąca zanotowały spadek o 4,2 mln (9,7 proc.).

Radiozet.pl straciło w porównaniu z październikiem 1,18 mln odwiedzających (9,8 proc.), a RMF24.pl - 1,52 mln (21,1 proc.). Procentowo jeszcze mocniej zmalały wyniki kilku innych witryn. Na Chillizet.pl ubyło 1,28 mln internautów (69,8 proc.), na Planeta.pl - 418 tys. (26,2 proc.), a na Voxfm.pl - 37,6 tys. (24,8 proc.).

Tokfm.pl zanotował spadek o 369,4 tys. użytkowników (14,4 proc.), RMF.FM - o 195 tys. (3,5 proc.), a Radioplus.pl - o 2,6 tys. (2,1 proc.).

Serwisy Radia Maryja i Antyradia najbardziej w górę

Za to na RMFmaxx.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 222,3 tys. (5,6 proc.), na Eska.pl - o 181,4 tys. (4,6 proc.), na Radiomaryja.pl - o 221,6 tys. (24,5 proc.), a na Antyradio.pl - o 114,5 tys. (9,5 proc.).

Polskieradio.pl osiągnęło wzrost o 25,9 tys. odwiedzających (1,8 proc.), natomiast RMFclassic.pl - o 8,4 tys. (6,1 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radiozet.pl na czele, Radiomaryja.pl i Antyradio.pl z dużymi wzrostami - w dół RMF24.pl i Chillzet.pl (TOP14)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ojciec dyrektor rządzi
polskie radio wymiata
odpowiedź
User
Przyjaciel
"Na Chillizet.pl ubyło 1,28 mln internautów." Miesiąc do miesiąca? Nieźle eurozet pompuje kasę, by stworzyć bańkę niestety bez kupowania użytkowników widać realne wyniki. Słabiutko Tomek.
odpowiedź
User
Hb
A jak tam radia regionalne? To ciekawy temat
odpowiedź