Radio Maryja wyprzedziło Trójkę, zyskują VOX FM i PR24. Liderem RMF FM

W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Spore wzrosty zanotowały Radio ZET, VOX FM, Radio Maryja i PR24 - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,7 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 0,6 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc. (udział tej stacji względem fali wrzesień-listopad 2023 roku wzrósł o 0,7 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu). 

Przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmalała o 1,3 pkt. proc. do 15,9 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-o-poranku-lipiec-wrzesien-2023-rmf-fm,7169463355446913a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5 proc. (bez zmian).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-mierzy-sie-sluchalnosc-radia-badanie-radio-track-uokik,7169462381209217a ##

Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,7 proc.; w dół o 0,1 pkt. proc.).

Na dwunastym miejscu znalazła się Trójka - w dół z 2,2 proc. do 1,8 proc., którą wyprzedziło Radio Maryja.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK