SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Zet Chilli zmieni nazwę na Chilli Zet. „Przywracamy tożsamość marki”

Radio Zet Chilli wraca do poprzedniej swojej nazwy Chilli Zet. Spółka Eurozet otrzymała na to zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Stacja nazywała się tak do 2013 roku. - Przywracamy tym samym pierwotną tożsamość marki - mówi Wirtualnemedia.pl Sławomir Assendi, dyrektor zarządzający ds. stacji lokalnych i ponadregionalnych Grupy Eurozet.

Sławomir AssendiArticle

W lipcu 2013 roku KRRiT zgodziła się na odejście od nazwy Chilli Zet i przemianowanie stacji na Radio Zet Chilli. - W zmianie nazwy chodzi o to, by identyfikacja tej stacji była spójna zgodnie ze strategią parasolową portfolia marek naszej spółki - mówiła nam ówczesna rzecznik prasowa Eurozetu, Katarzyna Szczepanik.

Podczas wtorkowego posiedzenia członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przystali na wniosek Eurozetu na powrót do poprzedniej nazwy. - Przywracamy tym samym pierwotną tożsamość marki Chilli Zet. Zakładamy, że ta zmiana umocni wizerunek jej nowoczesnego i miejskiego charakteru - mówi dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Assendi, dyrektor zarządzający ds. stacji lokalnych i ponadregionalnych Grupy Eurozet.

Zgoda KRRiT na zmianę nazwy oznacza, że spółka może teraz ustalić harmonogram wprowadzenia rebrandingu i wyznaczyć jej ostateczną datę. Jak się dowiedzieliśmy, zmienia się tylko nazwa - zmianie nie ulegnie program stacji.

Eurozet otrzymało też zielone światło od KRRiT na rozszerzenie koncesji o kolejną stację nadawczą - tym razem na Helu, o częstotliwości 107,8 MHz. Będzie to czwarty nadajnik stacji - po Warszawie, Krakowie i Katowicach.

W 2016 roku Radio Chilli Zet notowało średni udział pod względem słuchalności na poziomie 0,3 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Zet Chilli zmieni nazwę na Chilli Zet. „Przywracamy tożsamość marki”

48 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emo
a za 4 lata znów ktoś w zarządzie stwierdzi, że ze względu na "strategię marki" konieczny jest powrót do nazwy Zet Chilli, która kojarzy się flagowym produktem Eurozetu, jakim jest Radio ZET, wzbudzającego zaufanie wśród odbiorców... i tak dalej i tak dalej...
odpowiedź
User
Adam
Tak się zastanawiam: naprawdę jest walczyć o coś, co ma 0,3 % słuchalności? Przecież to jakaś komedia.
odpowiedź
User
widz555
Korpo-bełkot. Po co było kiedyś ruszać nazwę? Słuchacze poprosili, czy ktoś chciał tylko zaistnieć przed zarządem?
Radio przyciąga zawartością a nie nazwą.
odpowiedź