SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

ZET Chilli wraca do nazwy Chillizet: nowe logo i wizerunek stacji. „Spotkania ze słuchaczami w realu”

Grupa Eurozet przedstawiła nowe logo marki Chillizet, które przez ostatnie cztery lata funkcjonowało pod nazwą Radio ZET Chilli. Nadawca odświeża wizerunek stacji. - Będziemy spotykać się ze słuchaczami także w realu - wyjaśnia Iwona Kostka-Kwiatkowska, redaktor naczelna rozgłośni.

Article

Należąca do Grupy Eurozet rozgłośnia rozpoczęła nadawanie w grudniu 2008 roku. W lipcu 2013 roku KRRiT zgodziła się na odejście od nazwy Chillizet i przemianowanie stacji na Radio Zet Chilli. Nadawca tłumaczył wówczas, że chodzi o ujednolicenie identyfikacji portfolia marek.

Po czterech latach Eurozet postanowił powrócić do poprzedniej nazwy Chillizet, a miesiąc temu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła na to zgodę.

 - Przywracamy tym samym pierwotną tożsamość marki Chillizet. Zakładamy, że ta zmiana umocni wizerunek jej nowoczesnego i miejskiego charakteru - mówił dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Assendi, były dyrektor zarządzający ds. stacji lokalnych i ponadregionalnych Grupy Eurozet (obecnie szef Radia ZET).

W związku ze zmianą nazwy rozgłośnia dopasowuje swoje logo i odświeża wizerunek, dopasowaniem go do nowoczesnego, miejskiego charakteru Chillizet. Kreację przygotowała agencja BNA/Brand New Attitude. - Prosta, nowoczesna, pozbawiona apli forma znaku, a także tło w postaci barwnych visuali, sprawia, że nowe logo oddaje miejski, eklektyczny i energetyczny charakter radiostacji - mówi Wojtek Mierowski, creative director i partner BNA.

- Chillizet to marka obecna w świadomości słuchaczy od lat. To więcej niż radio - to styl życia, to relaks, muzyka, kultura i każda inna aktywność naszego odbiorcy. Będziemy spotykać się z Wami także w realu, będziemy towarzyszyć Wam we wszystkich ważnych dla Was momentach i to będzie głównym wyznacznikiem antenowych działań Chillizet. Spotkajmy się w strefie relaksu - nastawcie się na Chill out!” - mówi Iwona Kostka-Kwiatkowska, która od maja jest redaktor naczelną stacji.

Zmianie logotypu i wizualizacji towarzyszy premiera najnowszej dwupłytowej składanki muzycznej z serii „Nastaw się na chill out 17” sygnowanej przez rozgłośnię.

Obecnie Chillizet można słuchać w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Eurozet otrzymało też zielone światło od KRRiT na rozszerzenie koncesji o kolejną stację nadawczą - tym razem na Helu, o częstotliwości 107,8 MHz. W playliście rozgłośni znajdują się utwory chill outowe i jazzowe.

W 2016 roku Radio Chilli Zet notowało średni udział pod względem słuchalności na poziomie 0,3 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej